ברוכים הבאים

העמוד בטעינה -המשך גלישה נעימה.

שאלות נפוצות

1. האם האתר מאובטח וניתן להזין בו פרטי כרטיס אשראי בבטחה?
כן, האתר מאובטח ברמת SSL והפרטי האשראי מוצפנים ברמת SSL גבוהה ואינם נשמרים באתר. ניתן לראות שהאתר מאובטח בשורת הכתובת של הדפדפן, על ידי המנעול הירוק  


2. מהם דרכי התשלום באתר?
לרשותכם מספר דרכי תשלום:
תשלום בכרטיס אשראי
תשלום באמצעות פייפאל
תשלום מזומן בחנות סל אקספרס

3. באילו דרכים ניתן לקבל את המוצרים?
איסוף עצמי מהחנות - רחוב המלך ג'ורג' 22 , תל אביב
משלוח בדואר רשום - מספר מעקב ישלח במייל וב SMS עד 48 שעות מרגע ההזמנה (ימי עסקים)
משלוח בדואר שליחים - דואר שליחים של דואר ישראל מדלת לדלת ביישובים הבאים
משלוח אקספרס - משלוח מהיום מהיום ביישובים הבאים

4. מתי אני אקבל את המשלוח?
אנו בסל אקספרס מוציאים את המשלוח תוך יום עסקים אחד
משלוח בדואר רשום - עד 7 ימי עסקים. ממוצע קבלת המוצר 3-5 ימי עסקים, תלוי באזור החלוקה באזור המגורים.
משלוח בדואר שליחים 2-3 ימי עסקים
משלוח אקספרס - בהזמנות עד השעה 15:00 המשלוח יתקבל באותו יום, אחרת יתקבל ביום העסקים לאחר מכן.

5. האם ניתן לבטל הזמנה?
אכן כן. הזמנת והתחרטת לפני שהמשלוח יצא, אנו לא גובים דמי ביטול.
במידה והמשלוח יצא ליעדו אנו מחייבים את הלקוח בדמי המשלוח והזיכוי יתקבל אך ורק לאחר שהמוצר יחזור אלינו.

6. קיבלתי מוצר פגום, מה עושים?
אנו בסל אקספרס מתחייבים לאיכות ותקינות המוצרים ולכן במידה וקיבלתם מוצר שלא עולה שביעות רצונכם יש ליצור איתנו קשר
ואנו נדאג להחליף בהקדם את המוצר התקול ללא עלות נוספת מצדכם.

7. מה הם ימי עסקים?
ימי העסקים הם ימי חול ( א-ה). ימי שישי, שבת, ערבי חג, חג וחול המועד לא נחשבים לימי עסקים.
זמן האספקה מחושב לפי ימי עסקים בלבד.